شناسهٔ خبر: 122965 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برف روبی ۳هزار و ۵۵۰ کیلومتر از محورهای استان فارس و امداد رسانی راهداران به ۲۹۵ خودرو

برف روبی 3550کیلومتر(باند) از محورهای فارس مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس ضمن اعلام برف روبی ۳۵۵۰ کیلومتر (باند) از محورهای استان گفت: با توجه به درگیری راهداران در عملیات برف روبی هم زمان به ۲۹۵ خودروی در برف مانده کمک کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(فارس)، علیرضا راستیار ضمن اعلام برف روبی ۳۵۵۰ کیلومتر (باند) از محورهای استان گفت: با توجه به درگیری راهداران در عملیات برف روبی هم زمان به ۲۹۵ خودروی در برف مانده کمک کردند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس اظهار داشت: با توجه به بارش برف در ۹ شهرستان که در ۲ منطقه با کولاک همراه بوده و در ۲۴شهرستان نیز بارش باران داشتیم، ۵۳۶ راهدار با ۳۴۳ دستگاه ماشین آلات به باز نگهداشتن محورها اقدام کردند.
راستیار اظهار داشت: با توجه به بارش برف در ۹ شهرستان که در ۲ منطقه با کولاک همراه بوده و در ۲۴شهرستان نیز بارش باران داشتیم، ۵۳۶ راهدار با ۳۴۳ دستگاه ماشین آلات به باز نگهداشتن محورها اقدام کردند.
وی در ادامه افزود: در عملیات برف روبی ۱۵۳۰ تن شن و نمک و ۲۸۵ تن نمک برای یخ زدایی سطوح جاده ها مصرف شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس همچنین تصریح کرد: راهداران علاوه بر اسکان ۳۶ نفر در راهدارخانه های استان به ۲۹۵ خودروی گرفتار در برف و کولاک نیز امداد رسانی کردند.
راستیار در پایان خاطرنشان کرد همزمان با عملیات برف روبی ریزش برداری ۱۲مقطع و ۳ کیلومتر تسطیح و رگلاژ نیز صورت گرفت.