شناسهٔ خبر: 122970 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه اعلام کرد؛

بسته‌های تشویقی متعدد دولت برای طرح‌های حمایتی محله‌های بافت فرسوده

سرداریان ابهر زنجان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه گفت: دولت برای طرح‌های حمایتی محله‌های بافت فرسوده و بافت ناکارآمد بسته‌های تشویقی متعدد در نظر گرفته و یکی ازطرح‌های تشویقی دریافت وام به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان است.

حمیدرضا سرداریان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از محلات بافت فرسوده حسین آباد، شناط و ملک قصاب کوچه حاج خانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، با بیان اینکه کل بافت فرسوده شهر ابهر ۱۳۵ هکتار است، گفت: همچنین کل بافت فرسوده ناکارآمد ناحیه شریف آباد ۱۰۹ هکتار و کل بافت ناکار آمد ناحیه حسین آباد ۹۹ هکتار که در مجموع بیش از ۳۴۳ هکتار می‌باشد.

وی کل محدوده شهر ابهر را هزار و ۶۰۰‌ هکتار اعلام کرد و گفت؛ در منطقه ناکارآمد ناحیه حسین آباد نیز کتابخانه احداث شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه گفت: مردم می‌توانند با مراجعه به شهرداری‌ها از طرح‌های تشویقی مطلع شوند چرا که به شهرداری‌ها ابلاغ شده است.

سرداریان با بیان اینکه دولت برای طرح‌های حمایتی محله‌های بافت فرسوده و بافت ناکارآمد بسته‌های تشویقی متعدد در نظر گرفته است، تصریح کرد: یکی از طرح‌های تشویقی دریافت وام به مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان که ۱۵۰ میلیون تومان با سود صفر درصد و بازپرداخت دو ساله است و ۲۰۰ میلیون تومان هم با سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۱۰ ساله می‌باشد.