شناسهٔ خبر: 122977 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار گلستان در جمع خبرنگاران :

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از مدیران جهادی استان است

راه و شهرسازی گلستان استاندار گلستان گفت: اداره کل راه و شهرسازی گلستان یکی از دستگاه های پیشرو در جذب اعتبارات مصوبات سفر رئیس جمهور بوده و مهدی ملک یکی از مدیران جهادی این استان می باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، علی محمد زنگانه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان گلستان به یک کارگاه بزرگ در حوزه راه و شهرسازی تبدیل شده و در تمام نقاط این استان از شرق تا غرب پروژه های راهسازی استان در حال اجرا و تکمیل است.

وی افزود: یکی از این پروژه ها محور بندر ترکمن آق قلا ست که به نام « جاده مرگ » مشهور شده و با اهتمام رئیس جمهور و مدیر جهادی راه و شهرسازی گلستان به زودی این نام را از این محور بر می داریم.

استاندار گلستان ادامه داد: عملیات احداث زیرسازی و بهسازی محور بندر ترکمن آق قلا هم اکنون در حال اجرا بوده و در استان گلستان هیچ پروژه متوقفی در حوزه راه وجود ندارد.

زنگانه همچنین تصریح کرد: : اعتبارات حوزه احداث و توسعه راه های گلستان در سال ۱۳۹۹، مبلغ ۶۷ میلیارد تومان بوده که این رقم در سال ۱۴۰۰ به ۱۳۴ میلیارد و در انتهای سال جاری به ۲۲۴ میلیارد تومان می رسد.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم تا کنون مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه ساخت و توسعه و نگهداری راه های استان صرف شده، گفت: همچنین احداث و زیرسازی محورهای کردکوی بندر ترکمن، بندرترکمن گمیشان، بندر ترکمن آق قلا، آق قلا اینچه برون، گنبد به اینچه برون و رامیان تا سه راهی شاهرود در دستور کار قرار دارد.

استاندار گلستان در پایان سخنانش از اداره کل راه و شهرسازی گلستان به عنوان یک دستگاه اجرایی پیشرو در جذب اعتبارات مصوبات سفر رئیس جمهور نام برد و از عملکرد مهدی ملک مدیرکل راه وشهرسازی گلستان به عنوان یکی از مدیران جهادی استان تقدیر کرد.