شناسهٔ خبر: 122980 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی تاکید کرد:

ایمنی راه‌های آذربایجان غربی در اولویت راه و شهرسازی

دکتر حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: کاهش بروز تصادفات و تلفات جاده ای در اولویت پروژه های راهسازی است و توانستیم با توسعه راه‌ها، عملکرد موثری را در کاهش تلفات جاده ای شاهد باشیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، سید محسن حمزه لو در دیدار با رییس پلیس راه آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر ۳۶ کارگاه راهسازی در سطح استان فعال است و اولویت ما توسعه راه های آذربایجان غربی بوده زیرا راه محور توسعه است.

وی بیان کرد: توسعه راه و توجه به ایمنی مسیرهای ارتباطی در اولویت بوده تا شاهد کاهش بروز تصادفات و تلفات باشیم و در این راستا بهره مندی از همکاری و نظارت پلیس راهنمایی  و رانندگی در اولویت است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی تاکید کرد: با توجه به حجم بالای ترددها در این استان، اقدامات و فعالیت‌های گسترده‌ای برای ایمن‌سازی جاده‌های استان صورت می‌پذیرد.

حمزه لو اضافه کرد: توسعه جاده‌های امن و استاندارد از مهم‌ترین عوامل رشد اقتصادی و افزایش رفاه عمومی به شمار می رود.

وی در ادامه با اشاره به تامین مسکن اقشار مختلف نیز بیان کرد: طرح نهضت ملی مسکن خانه دار کردن تمامی اقشار جامعه به ویژه کارکنان نیروی انتظامی واجد شرایط،  را فراهم می‌کند، تا رفاه عمومی در جامعه افزایش یابد و مردم دغدغه مسکن نداشته باشند.