شناسهٔ خبر: 122984 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد:

مه‌گرفتگی در محورهای استان خوزستان/ بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های خراسان‌شمالی، لرستان، مرکزی، سمنان، گلستان و همدان

جاده برفی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محورهای شهریار تهران و آزادراه‌های قزوین-کرج و تهران- ساوه خبر داد و گفت: در محورهای استان‌های خراسان‌شمالی، لرستان، مرکزی، سمنان، گلستان و همدان بارش برف و باران گزارش شده است.

مهرداد برقی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی وضعیت تردد در محورهای برون‌شهری را برای امروز پنجم دی‌ماه اعلام کرد و گفت: تردد در محورهای شمالی چالوس ، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت  مسیر رفت و برگشت روان و بدون مداخلات جوی است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک، محور شهریار - تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس و آزادراه تهران - ساوه محدوده دهشاد خبر داد.

برقی افزود: در برخی از محورهای استان‌های خراسان‌شمالی، لرستان، مرکزی، سمنان، گلستان و همدان بارش برف و باران و در برخی از محورهای استان های خراسان رضوی، گیلان و مازندران بارش باران و در استان خوزستان مه‌گرفتگی غلیظ گزارش شده است.

وی ادامه داد:  محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم‌آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود.