شناسهٔ خبر: 123042 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حضور معاونت برنامه­‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی برگزار شد؛

جلسه پیگیری آخرین وضعیت اجرای مصوبات در حوزه راه و شهرسازی در راستای سفر رئیس‌جمهور به بوشهر

ببینید \ بررسی و دستورالعمل های مربوط به تدوین برنامه هفتم با ریاست آقای دکتر محمود غفاری معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع جلسه پیگیری و پایش مصوبات در حوزه راه و شهرسازی در راستای سفر رئیس‌جمهور به بوشهر به منظور رصد آخرین وضعیت اجرای مصوبات با حضور معاونت برنامه­‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جلسه پایش مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به استان بوشهر در روز یک شنبه مورخ ۴ دی ماه ۱۴۰۱ به منظور رصد آخرین وضعیت عملکردی مصوبات در حوزه راه و شهرسازی با حضور امیرمحمود غفاری معاون برنامه­‌ریزی و مدیریت منابع، مدیران و کارشناسان استانی و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در محل سالن جلسات معاونت برنامه ریزی و مدیریت منابع برگزار شد.

گفتنی‌است در این جلسه تمامی بند­های مصوبه استان شامل ۱۰ بند اصلی حوزه راه و شهرسازی مطرح شد و عملکرد و اقدامات دستگاه‌های ذیربط شامل بررسی آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه­‌ها، برنامه زمانبندی اجرای پروژه‌ها، ارائه و پروژه های قابل افتتاح در مناسب‌های خاص سال‌جاری و سال ۱۴۰۲ تعیین شد.

همچنین چالش‌های مربوط به اجرای هر یک از پروژ ه‌ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و راهکارهای لازم جهت تسریع در اجرای مصوبات سفر در موعد مقرر در بند مصوبه، مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت. 

در پایان مقرر شد گزارش جمع‌بندی پایش صورت گرفته و اقدامات تکمیلی خواسته شده تنظیم و به دفتر ریاست جمهوری ارسال شود.