شناسهٔ خبر: 123099 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان خبر داد:

تخفیف ۵۰ درصدی صدور پروانه‌های طرح نهضت ملی مسکن در شهر زاهدان

مهندس مهدیار.jpg معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان گفت: شهرداری زاهدان با اعمال قوانین تخفیف ۵۰ درصدی در هزینه‌های صدور پروانه های واحدهای طرح نهضت ملی مسکن، نهایت همکاری و مساعدت را در جهت اجرای هر چه سریعتر این طرح مهم ملی انجام می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سیستان و بلوچستان، ابوالفضل مهدیار با بیان اینکه تمام تلاش این اداره کل بر این است که با توجه به فاصله‌ای که قیمت تمام شده مسکن در بازار با توان خانوار دارد برای نزدیک کردن قیمت تمام شده به توان خانوار برنامه ریزی کند، اظهار داشت: با اعمال این تخفیف هزینه صدور پروانه ساخت در واحدهای این طرح ملی در زاهدان کاهش قابل توجهی خواهد یافت.

وی ادامه داد: شهرداری زاهدان علاوه بر این تخفیف، در سایر هزینه های صدور پروانه نیز مساعدت نموده است بطوریکه در مجموع حدود ۵۰ میلیارد تومان تخفیف در هزینه ساخت هشت هزار واحد جدید در دست ساخت طرح نهضت ملی مسکن در زاهدان اعمال خواهد شد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با قدردانی از همکاری و مساعدت شورای شهر و شهرداری زاهدان گفت: همه تلاشمان را به کار می‌گیریم که روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تسریع شود و مدیریت شهری بسترهای لازم برای صدور پروانه‌های مورد نیاز به‌ منظور ساخت این واحدهای مسکونی را فراهم آورده است.

وی خاطر نشان کرد: در سال‌های اخیر شاهد افزایش جمعیت سیستان و بلوچستان به ویژه شهر زاهدان هستیم و این مساله ضرورت برنامه‌ریزی مناسب برای تامین مسکن جوانان و ساکنان این شهر را از طریق اجرای طرح های مهم نظیر طرح نهضت ملی مسکن افزایش داده است.