شناسهٔ خبر: 123105 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی ۹ ماهه سالجاری انجام شد؛

ثبت بیش از ۲۳ میلیون تردد در محورهای مواصلاتی شمال سیستان و بلوچستان

محورهای مواصلاتی شمال سیستان و بلوچستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: ۲۳ میلیون و ۹۳۱ هزار و ۲۵۹ تردد در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسیده که حاکی از رشد ۲۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این میزان تردد توسط ۴۰ دستگاه تردد شمارآنلاین  ثبت شده است اظهار داشت:بیشترین تردد وسائط نقلیه به ترتیب در محورهای زاهدان_خاش، مرز میلک -زهک و زاهدان_سه راهی دشتک گزارش شده است. 

وی در ادامه گفت: تردد ورودی به حوزه شمال استان یک میلیون و ۳۶ هزار و ۱۷۷تردد و تردد خروجی از این حوزه یک میلیون و ۱۱هزار و ۱۹۳ تردد بوده است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای  سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در ۹ ماهه سالجاری،سرعت متوسط تردد در محورهای حوزه شمال استان ۸۷کیلومتر بر ساعت بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییر قابل توجهی مشاهده نشده است. 

کرد یادآورشد: تلفن گویای ۱۴۱، درگاه اینترنتی  ۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ به عنوان ابزارهای ارتباطی شهروندان جهت اطلاع یابی از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی، شرایط آب و هوایی، انسداد و رخدادهای جاده ای است.