شناسهٔ خبر: 123193 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آزمون ورود به حرفه مهندسان در ۳ شهر گیلان در حال برگزاری است

گیلان آزمون نظام مهندسی آزمون ورودبه حرفه مهندسان با حضور ۷۶۳۲ نفر همزمان با سراسر کشور در شهرهای رشت،آستانه اشرفیه و لنگرود با رعایت شیوه نامه های بهداشتی درحال برگزاری می باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(گیلان)، مسعود کاظمی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان  با همراهی هادی رحمانی مدیرکل راه وشهرسازی گیلان از حوزه های مختلف این آزمون بازدید کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان در حاشیه بازدید از این آزمون، با اشاره به اجرای صحیح قانون مهندسی ساختمان گفت: هر ساله به منظور اجرای صحیح قانون نظام مهندسی وکنترل ساختمان، آزمون ورود به پایه مهندسی در رشته های مختلف برگزار می گردد تا افراد دارای صلاحیت پذیرفته و وارد بازار کارشوند که ورود کارشناسان حرفه ای به بازار ساخت وسازها نقش مهمی درکیفیت سازه ها وتاثیر آن بر ساختار شهری داردکه در این زمینه سازمان نظام مهندسی ساختمان نقش نظارتی بسیار مهمی را ایفا می کند.

وی افزود: از مهندسان بخش ساختمان انتظار می رود که پس از پذیرفته شدن در آزمون نسبت به رعایت نظامنامه رفتار حرفه ای و اخلاقی پایبند باشند.

گفتنی است این آزمون در شهرهای رشت، آستانه اشرفیه و لنگرود در حوزه های دانشگاه گیلان، دانشگاه مهر آستان و غدیر لنگرود برگزار در حال برگزاری است و نتایج این آزمون متعاقبا از طریق وبسایت دفتر امور مقررات ساختمان، به نشانی:www.inbr.ir به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.

آزمون رشته های معماری –نظارت، عمران-نظارت، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک از ساعت ۸ صبح امروز آغاز شده است و آزمون رشته های معماری- اجرا، عمران-اجرا، تاسیسات برقی-اجرا، تاسیسات مکانیکی-اجرا، تاسیسات برقی-نظارت، تاسیسات مکانیکی- نظارت راس ساعت ۱۴:۳۰ عصر امروز و آزمون رشته های عمران- محاسبات، تاسیسات برقی- طراحی و تاسیسات مکانیکی- طراحی صبح فردا (جمعه ۹دی) راس ساعت ۸ صبح برگزار خواهد شد.