شناسهٔ خبر: 123209 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد؛

 کنترل و نظارت بر فعالیت بیش از  ۸۲۵۰ دستگاه ناوگان عمومی جاده‌ای آذربایجان غربی طی ۹ ماهه گذشته

پیمان آرامون  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : بالغ بر ۸۲۵۰ دستگاه ناوگان عمومی جاده ای طی ۹ ماهه گذشته از سال جاری زیرپوشش طرح کنترل و نظارت قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اظهار داشت : بازرسی و نظارت بر عملکرد ناوگان عمومی یکی از وظایف اصلی و جزو برنامه های اصلی این اداره کل است که همواره و در طول سال انجام می‌شود بطوریکه در ۹ ماه گذشته از سال جاری ۸۲۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در کل استان توسط کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با همکاری پلیس راه استان در شهرستانهای مختلف مورد بازدید فنی و ایمنی قرار گرفت.

 وی با اشاره به مجموع گشت های انجام شده برای بازدید از ناوگان عمومی گفت : از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه در مجموع ۱۰۹۷ گشت در محورهای مواصلاتی ،  پاسگاه‌های پلیس راه ، شرکت‌های حمل و نقل کالا و پایانه های مسافربری استان انجام شده است.

 این مقام مسئول در خصوص چگونگی طرح آموزش ایمنی به کاربران جاده ای طی ۹ ماهه گذشته از سال جاری اذعان داشت : ۳۸۲ عابر پیاده ، ۵۹۱۵ دانش آموز ، ۷۶۴ موتور سوار ، ۴۱۲ راننده وانت بار و ۵۱۳ راننده ادوات کشاورزی تحت آموزش قرار گرفتند.