شناسهٔ خبر: 123213 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پاکسازی جاده های خراسان جنوبی پس از بارش برف شب گذشته

برفروبی خراسان جنوبی.jpg مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از پاکسازی جاده های استان پس از بارش برف شب گذشته به همت راهداران پرتلاش برای تردد ایمن کاربران جاده ای خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی، اسداله جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به بارش برف شب گذشته تا کنون در سطح استان گفت : طی 18 ساعت گذشته در محورهای اصلی بیرجند- قاین، بیرجند- اسدیه، فردوس- بجستان، فردوس- گناباد، سربیش- درح  و محورهای فرعی سربیشه- درمیان، قهستان- زهان ، سرایان- کریمو- کاخک و حوزه زیرکوه در مقاطع مختلف شاهد بارش برف بوده ایم.

وی افزود: تمهیدات و تلاش عوامل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از انسداد راهها با برفروبی و شن و نمک پاشی به موقع جلوگیری شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی ادامه داد: به علت بارش برف در بسیاری از محورهای فرعی و روستایی مرکز و نیمه شرقی استان از رانندگان تقاضا داریم ضمن اجتناب از سفرهای غیر ضروری، با احتیاط لازم و سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی ایمن تردد کنند.

جلال زاده تصریح کرد: همچنین در حال حاضر آسمان غالب محورهای استان آفتابی بوده و تردد در محورهای اصلی و شریانی استان بصورت عادی و روان است.

وی یادآو شد: تمامی عوامل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از جمله ماشین آلات و راهداران طی شبانه روز گذشته بصورت آماده باش بوده اند و تا حصول اطمینان از ایمنی تمامی محورهای اصلی و روستایی به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شماره تلفن گویای ۱۴۱ و سایت مرکز مدیریت راه‌های کشور و اپلیکیشن ۱۴۱ به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی هموطنان برای اطلاع‌رسانی از وضعیت جاده‌های استان است.