شناسهٔ خبر: 123238 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با حماسه  ۹ دی ماه روز بصیرت انجام شد؛

برپایی میز ارتباط مردمی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان جهت پاسخگویی به شهروندان در مصلی نماز جمعه شهرستان زاهدان

میزخدمت همزمان با ۹دی و به مناسبت روز حماسه ملی بصیرت و با هدف اطلاع رسانی و پاسخگویی به شهروندان گرامی در حوزه فعالیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان میزمطالبه گری در مصلی نماز جمعه زاهدان برپا شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(سیستان و بلوچستان)، در میز مطالبه گری  مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان  حضور پیدا کرد و از نزدیک پاسخگوی سوالات نمازگزاران بودند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: اگر بخواهیم در راه خدمت به مردم و حل مشکلات گام‌های اساسی برداریم باید در مسیر وحدت و انسجام همگانی و تبعیت از ولایت حرکت کنیم.

وی در ادامه گفت: نماز جمعه از مهمترین سرمایه‌های اجتماعی و تریبون‌های تأثیرگذار است که باید از این فرصت ارزشمند برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده کنیم.

کرد یادآورشد: امیدواریم با تشکیل میز خدمت مستمر گام مؤثری برای حل مشکلات مردم استان برداشته شود.

شایان ذکر است: همزمان میز خدمت درمصلی نماز جمعه شهرستان زاهدان در راستای حقوق شهروندی و پاسخگویی با حضور مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای و معاونین این اداره کل  برگزار شد  و نمازگزاران به صورت چهره به چهره مسائل و مشکلات را در حوزه فعالیت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای با مسئولین در میان گذاشتند.