شناسهٔ خبر: 123300 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهرسازی استان:

آزمون ورود به حرفه مهندسان استان کردستان با حضوربیش از ۳هزارو۲۰۰ نفر برگزار شد

ازمون نظام مهندسی سنندج مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: آزمون ورود به حرفه مهندسان در استان همزمان با سراسرکشوروبا حضور۳ هزارو۲۰۳نفر در روزهای پنج شنبه وجمعه این هفته برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کردستان) ، جهانگیر الیاسی اظهار کرد: در اجرای مواد ۵، ۱۱و ۲۱ آیین‌نامه اجرائی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، آزمون‌های ورود به حرفه مهندسان در هفت رشته مهندسی، معماری صلاحیت‌های (نظارت و اجرا)، عمران صلاحیت‌های (نظارت، محاسبات، اجرا)، تاسیسات‌مکانیکی (نظارت، طراحی و اجرا)، تاسیسات‌برقی (نظارت، طراحی و اجرا)، شهرسازی، نقشه‌برداری و ترافیک برای اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی در تاریخ‌های۸ و ۹ دیماه سال ۱۴۰۱ از طریق ارکان اجرایی و نظارتی در استان کردستان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

الیاسی ادمه داد: ۳هزار و ۲۰۳نفر شامل ۲۵۸۷ نفر آقا و ۶۱۶ نفرخانم به منظور دریافت پروانه اشتغال به کار در آزمون ورود به حرفه ثبت نام کرده ،در آزمون شرکت ودر صورت کسب حد نصاب لازم به این حرفه ورود پیدا می کنند.

مدیر کل راه وشهرسازی کردستان گفت: این آزمون در استان کردستان در ۳حوزه شهر سنندج (دانشگاه کردستان)، سقز(دانشگاه علمی کاربردی) وشهرقروه (آموزش و پرورش) برگزار شد.

الیاسی خاطرنشان کرد: نتایج آزمون‌ها حدود ۲ ماه بعد از طریق وب‌سایت دفتر بخش سامانه آزمون‌ها به نشانی www.inbr.ir به اطلاع شرکت‌کنندگان رسانده خواهد شد.