شناسهٔ خبر: 123301 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس اداره پیمان و رسیدگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی اعلام کرد:

انعقاد بیش از ۲ هزار میلیارد تومان قرارداد طرحهای راهداری از ابتدای سال

رییس پیمان راهداری آذربایجان شرقی رییس اداره پیمان و رسیدگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ قراردادهایی به ارزش دو هزار و ۱۵ میلیارد تومان برای اجرای طرح های حوزه راهداری و راه روستایی استان منعقد شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی ازآذربایجان شرقی؛ محمدرضا نقابی رییس اداره پیمان و رسیدگی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان گفت : در مجموع از ابتدای سال جاری ۲۲۱ فقره قرارداد بسته شده است که ۱۴۴مورد از این قراردادها از طریق برگزاری مناقصه و ۷۷ فقره به روش استعلام منعقد شده است.

وی با اشاره به اینکه ۷۲ مورد از قراردادهای امسال به طور کامل به اتمام رسده است تصریح کرد: از قراردادهای امسال ۳۵۰ میلیارد تومان به طور کامل به بهره برداری رسیده و بخش هایی از سایر قرارداد ها هم به ارزش ۳۰۰ میلیارد تومان کامل شده که سرجمع ۶۵۰ میلیارد تومان ار طرح ها به اتمام رسیده است.

رییس اداره پیمان و رسیدگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی با بیان اینکه این قراردادها صرفا قراردادهای امسال بوده و شامل قراردادهای مربوط به سال های قبل نمی شود افزود: پیش بینی می کنیم تا پایان سال نزدیک به ۵۰۰ میلیارد تومان قرارداد جدید منعقد شود.

نقابی رسیدگی به طرح های در دست اجرا و نظارت بر آنها را یکی دیگر از مسئولیت های اداره پیمان و رسیدگی اعلام کرد و گفت: ضمن اینکه هفت شرکت مشاوره حقوقی برای نظارت بر اجرای طرح ها با این اداره همکاری می کنند، مهندسان سرناظر اداره کل هم به کار پیمانکاران و مشاوران نظارت عالی دارند.