شناسهٔ خبر: 123313 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سال جاری انجام شد؛

ساخت ۴۴۶ واحد ویلایی طرح نهضت ملی مسکن در سیب و سوران

عبدالعلیم درازهی.jpg رییس اداره راه و شهرسازی سیب و سوران گفت: امسال عملیات ساخت ۴۴۶ واحد تک ویلایی طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان آغاز شد که در حال حاضر بیش از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سیستان و بلوچستان، عبدالعلیم درازهی از ساخت ۴۴۶ واحد ویلایی طرح نهضت ملی مسکن در سیب و سوران خبر داد و  اظهار داشت: در قالب ساخت واحدهای تک واحدی ویلایی در سیب و سوران در افق چهار ساله، ۱۱۰ هکتار زمین در این شهرستان تامین شده است که این اراضی برای ساخت یک هزار و ۴۲۴ واحد ویلایی این شهرستان در برنامه زمان بندی کفایت می کند.

وی ادامه داد: کل متقاضیان ثبت نام کننده در سامانه نهضت ملی مسکن در شهرستان سیب و سوران بیش از ۲هزار و ۵۶۶ نفر است که تایید شدگان نهایی بلافاصله بعد از پرداخت آورده اولیه به پروژه ها معرفی می شوند.

رییس اداره راه و شهرسازی سیب و سوران با بیان اینکه تمامی متقاضیان واجد شرایط این شهرستان می‌توانند از زمین رایگان برای ساخت واحدهای ویلایی طرح نهضت ملی مسکن بهره‌مند شوند، گفت: احداث مسکن برای ثبت‌کنندگان این طرح منوط به پرداخت آورده متقاضیان است چرا که این طرح تقاضا محور بوده و هرچه واریزی متقاضیان بیشتر باشد تعداد واحد بیشتری احداث می‌شود.