شناسهٔ خبر: 123348 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سمیرم خبر داد؛

رفع مشکل معابر خاکی بافت فرسوده شهرستان سمیرم به طول ۳ هزار و ۳۰۰ متر

حسین منصورزاده - اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سمیرم با اشاره به اختصاص ۱۶۶ تن قیر رایگان جهت آسفالت معابر خاکی محلات هدف بازآفرینی شهری شهرستان سمیرم گفت: سه هزار و ۳۰۰ متر آسفالت در این معابر اجرا شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ حسین منصورزاده رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سمیرم در خصوص اقدامات بعمل آمده در راستای رفع مشکل معابر آسفالت نشده محلات هدف بازآفرینی شهری این شهرستان اذعان داشت: در راستای توسعه شهری و ایمنی در تردد مردم این مناطق با پیگیری‌هایی انجام شده ۱۶۶ تن قیر رایگان به این امر اختصاص داده شد.  

وی با اشاره به تحویل سهمیه قیر به شهرداری‌های سمیرم، حنا، کمه و ونک، اذعان داشت: در حال حاضر آسفالت معابر بافت فرسوده شهری شهرستان سمیرم در مجموع به طول سه هزار و ۳۰۰ متر اجرا شده است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سمیرم با بیان اینکه همواره یکی از مشکلات بافت‌های فرسوده وجود معابر خاکی است گفت: این معابر آسفالت نشده شرایط نامطلوبی را برای زندگی مردم ایجاد کرده بود که به لطف خدا تحویل قیر و اجرای آسفالت معابر بمنظور رسیدن به استانداردهای مطلوب انجام شد.  

وی اضافه کرد: همچنین با تلاش‌های بعمل آمده آسفالت معابر مجتمع‌های ۱۰۵ واحدی و ۳۶ واحدی مسکن مهر شهر سمیرم نیز اجرا شده است.  

منصورزاده در خصوص دیگر اقدامات توسعه‌ای برای محلات هدف بازآفرینی این شهرستان عنوان کرد: عملیات اجرایی ساخت خانه کشتی با زیربنای ۳۰۰ مترمربع در محله کوشک واقع در شهر سمیرم با مشارکت شهرداری آغاز شده است.