شناسهٔ خبر: 123351 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در بازدید از ایستگاه راه آهن ارومیه مطرح شد:

سرعت بخشی به عملیات تکمیل زیرساخت‌های حمل و نقل باری در ایستگاه راه آهن ارومیه

راه آهن مدیرکل راه آهن منطقه آذربایجان با حضور در ایستگاه راه آهن ارومیه از این ایستگاه بازدید و بر سرعت بخشی به عملیات تکمیل زیرساخت‌های حمل و نقل باری در ایستگاه راه آهن ارومیه تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، رییس اداره هماهنگی حمل و نقل اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در بازدید ایستگاه راه آهن ارومیه گفت: نواقص ایستگاه راه آهن ارومیه شامل احداث خط حرکت ریلی درزین و ایستگاه باری است که اعتبار آن‌ از محل منابع مالی سفر ریاست جمهوری به آذربایجان غربی تخصیص می‌یابد.

واحد اسلامی تبار بیان کرد: تکمیل بخش باری ایستگاه راه‌آهن ارومیه جزو برنامه‌های راهبری توسعه آذربایجان‌غربی ترسیم شده که سهم بسزایی در ایجاد فرصت‌های اشتغال ایفا می‌کند.

وی افزود: ایستگاه‌های راه‌آهن نقده، مهاباد و میاندوآب نیز ظرفیت مناسبی برای بهره‌مندی از حمل‌ونقل باری دارد و کوتاه‌ترین و امن‌ترین مسیر برای جابه‌جایی محصولات تولیدی، صنعتی و کشاورزی جنوب استان به شمار می‌رود.

وی تاکید کرد: فراهم‌سازی حمل‌ونقل باری در ایستگاه‌ راه‌آهن نقده به دلیل فاصله کم پایانه مرزی تمرچین در کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل جاده‌ای کشوز نقش به سزایی دارد.