شناسهٔ خبر: 123377 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی ۹ ماهه سال جاری؛

سیمان بیشترین کالای جابجا شده توسط ناوگان باری استان کرمانشاه

کرمی - مدیر کل کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طی ۹ ماهه نخست سال جاری، ۱ میلیون تن سیمان توسط ناوگان حمل و نقل کالای استان کرمانشاه جابجا شده و بیشترین حمل کالا را به خود اختصاص داده است.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه)فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طی ۹ ماهه سال‌جاری، ۶ میلیون و ۸۴۷ هزار و ۶۳۲ تن کالا از استان کرمانشاه به اقصی نقاط کشور جابجا شده است و سیمان با تناژ ۱ میلیون و ۳۱۰ هزار تن کالای اصلی جابجا شده توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای استان است.

وی گفت: بیشترین حمل و نقل کالا در بین شهرستان‌های استان، با تناژ ۴ میلیون و ۳۹۸ هزار تن مربوط به شهرستان کرمانشاه می باشد و طی ۹ ماهه سال‌جاری در استان کرمانشاه ۴۴۶ هزار و ۶۲۷ بارنامه در استان کرمانشاه صادر شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: سیمان بصورت کیسه ای و فله‌ای، کلینگر، مازوت، پلی اتیلن، چغندرقند، سنگ سنگبری، گازوئیل، خاک‌معدنی و کنجاله جزء ۱۰ کالا عمده استان هستند که توسط ناوگان حمل کالای استان کرمانشاه بارگیری و جابجا شده است.

کرمی عنوان کرد: به منظور رسیدگی قاطع و به موقع به تخلفات حمل و نقلی بویژه تخلفات مربوط به تضییع حقوق رانندگان، کمیسیون ویژه ای در محل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تشکیل شده است تا به مواردی مانند: اخذ کمیسیون اضافی از راننده، عدم مسئولیت‌پذیری شرکت درخصوص پرداخت کامل و به موقع کرایه رانندگان و سوء استفاده از کارت هوشمند رانندگان و ... بصورت ویژه رسیدگی کند.

وی خاطر نشان کرد: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه حمل و نقل جاده ای می توانتد جهت پیگیری و رسیدگی با شماره سامانه تلفنی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها در میان بگذارند تا با متخلفان در کمیسیون‌های رسیدگی به تخلفات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه برابر ضوابط و قوانین برخورد شود.

انتهای پیام/