شناسهٔ خبر: 1234 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون وزيرراه و شهرسازي در مازندران تاکید کرد:

دلیل تغییر برخی مدیران تزریق خون تازه است نه ضعف مدیریتی

سید سعید سیدعلایی معاون توسعه مديريت و منابع وزارت راه و شهرسازي در آيين معارفه و توديع مديرکل راه و شهرسازي مازندران هدف از تغيير مديران در استان‌ها را نشان از ضعف مديريتي ندانست و گفت: هدف ما تزريق خون تازه در بدنه وزارت راه و شهرسازي است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سيد سعيد سيد علايي معاون توسعه مديريت و منابع وزارت راه و شهرسازي در اين مراسم که در سالن هلال احمر مرکز استان برگزار شد از مجموعه راه و شهرسازي مازندران به عنوان يكي از ادارات پركار در سطح كشور ياد كرد و گفت: مجموعه راه و شهرسازي مازندران با توجه به موقعيت جغرافيايي و شرايط آب و هوايي استان داراي محورهاي پرترددي بوده، لذا كار و تلاش راهداران و كاركنان اين اداره كل در جهت ايمن سازي راههاي مذكور ستودني است.

وي در ادامه به تقويت بدنه كارشناسي در اداره كل و ادارات تابعه اشاره و تصريح كرد: با توجه به موقعيت استان بايد نيروهاي مجرب و كارآمد در مجوعه بكارگيري شوند.

معاون توسعه مديريت و منابع وزارت راه و شهرسازي در ادامه خواستار توجه ويژه مسؤلين ارشد استاني و نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي به بهسازي و ايمن سازي محورهاي استان شد و گفت: انتظار مي رود همه مديران خدوم استان در جهت به ثمر رسيدن اهداف عاليه وزارت راه و شهرسازي گام هاي ارزنده اي بردارند.

معاون وزير راه و شهرسازي هدف از تغيير مديران در استان‌ها را نشان از ضعف مديريتي ندانست و گفت: هدف ما تزريق خون تازه در بدنه وزارت راه و شهرسازي است.

وي ضمن قدرداني از تلاش‌ها 46 ماهه مهندس علي اسد در جايگاه مديرکلي راه و شهرسازي مازندران اظهار داشت: مهندس حيدر نوروزي با 22 سال سابقه مديريتي در استان‌هاي بوشهر، فارس، يزد و البرز با کسب تجربه مديريت راه و شهرسازي مازندران را عهده‌دار مي‌شود.

معاون توسعه مديريت و منابع وزارت راه و شهرسازي تاکید کرد: مديريت در نظام جمهوري اسلامي موهبت الهي است که بايد قدردان اين نعمت بزرگ باشيم.

نظر شما