شناسهٔ خبر: 123421 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان؛

جاجایی کالا در سیستان و بلوچستان از مرز ۳ میلیون تن فراتر رفت

ناوگان باری سیستان و بلوچستان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از جابجایی ۳میلیون و ۱۶۱ هزار و ۹۷۴ تن کالا در نه ماهه سالجاری  توسط ۱۸۹ هزار و۹۰۰دستگاه کامیون  دراین استان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)، تیمورباقری با بیان اینکه ۶۹ شرکت حمل و نقل داخلی استان کالاهای این مدت را جابجا کرده اند،اظهار داشت:عمده کالاهای جابجا شده در این مدت را سیمان،فرآورده های نفتی و آرد تشکیل می دهد. 

وی افزود:در حال حاضر ۹هزار و ۶۰۳ نفر راننده و ۸ هزار و ۵۷۰ دستگاه ناوگان باری در بخش حمل و نقل عمومی جاده ای داخلی کالای سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: همچنین ۳ پایانه بار زاهدان،سیمان سیستان و پایانه بار خاش در حوزه تحت پوشش این اداره کل در حال فعالیت هستند. 

باقری در پایان با تاکید بر نظارت ویژه بر عملکرد و فعالیت شرکت های حمل و نقل از رانندگان خواست هرگونه دریافت کمیسیون اضافی و سایر شکایات خود را از طریق سامانه های 141 ، ثبت و یا با مراجعه به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای در سراسر استان، جهت بررسی و رسیدگی اطلاع دهند.