شناسهٔ خبر: 123442 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی مطرح کرد؛

شروع شناسایی اراضی بزرگ مقیاس در خراسان رضوی

اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از شروع شناسایی اراضی با بیش از ۱۵ هکتار در سطح استان خراسان رضوی به منظور امکان الحاق به محدوده و یا تغییر کاربردی خبر داد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خراسان رضوی؛ یاسر شورابی معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: درراستای تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن، اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی درنظر دارد نسبت به شناسایی اراضی واقع در محدوده و حریم شهرها در سطح استان خراسان رضوی اقدام و موقعیت اراضی را از حیث امکان الحاق به محدوده و یا تغییرکاربری بررسی نماید.

شورابی از متقاضیانی که دارای اسناد رسمی هستند خواست تا با همراه داشتن تصویراسناد مالکیت، فایل utm ثبتی پلاک و مدارک هویتی از ۱۲ دی ماه جاری تا پایان وقت اداری ۱۵ دی ماه در مشهد به اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی-معاونت املاک و حقوقی واقع در تقاطع دستغیب، چهارراه خیام، طبقه اول و در شهرستان ها به ادارات راه و شهرسازی در سطح استان مراجعه نمایند.

در پایان وی تاکید کرد: صرف مراجعه و ارایه تقاضا، حقی بابت الحاق و یا تغییر کاربری برای مالکین و تعهدی برای اداره کل راه و شهرسازی ایجاد ننموده و صرفا با توافق و طی مراحل قانونی امکان الحاق و تغییر کاربری میسر است.

برچسب‌ها: