شناسهٔ خبر: 123479 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سردار اباذری، یادگار هشت سال دفاع مقدس:

باید ترویج اندیشه سردار سلیمانی سرلوح کار همگان باشد

مازندران سردارعلی نقی اباذری یادگار هشت سال دفاع مقدس در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار دلها «حاج قاسم سلیمانی» و گرامیداشت «۹دی» که در نمازخانه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران برگزار شد، عنوان کرد: باید ترویج اندیشه سردار سلیمانی سرلوح کار همگان باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران ، سردار اباذری اظهار داشت: سردار سلیمانی از ابتدای انقلاب تا زمان شهادت در حال جهاد و تلاش خستگی ناپذیر بود.

وی افزود: حاج قاسم با غیرت و همتی که داشت هر گاه و هرجا مظلومانی را می یافت که نیاز به کمک دارند در صحنه فداکاری حاضر می‌شد و این مجاهدت و حمایت از مظلومان سبب شد که همواره از پایگاه مردمی و محبوبیت بالایی در بین مردم منطقه و جبهه مقاومت برخوردار باشد.

اباذری گفت: شهید سلیمانی به ما آموخت که هر کس خواهان عزت و محبوبیت است در وهله‌ی اول باید رضایت خدا را که مقلب القلوب است کسب کند، خداوند  به سردار سلیمانی که عبد صالح بود این وجاهت و منزلت را داد به گونه‌ای که دنیا متحیر این شکوه و عظمت و دلدادگی مردم ایران و منطقه شد و دلیل هراس دشمنان نظام اسلامی از او بخاطر همین پایگاه گسترده مردمی در جهان اسلام بود.

وی با بیان اینکه باید افکار و اندیشه‌های سردار سلیمانی را در قالبهای جذاب و متناسب با مخاطبان ترویج کنیم تا مردم به ویژه نسل جوان رفتار و سلوک این مجاهد فی سبیل الله و سرور شهدای مقاومت را اسوه و الگوی زندگی فردی و اجتماعی قرار دهند و جامعه رنگ معنویت بگیرد.

وی در خاتمه خاطر نشان ساخت: حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می آید، این حماسه نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.