شناسهٔ خبر: 123489 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

تأکید بر تسریع روند اجرایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید

بازدید مدیر کل اداره توسعه امور مسکن و بازرس ویژه مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ضمن بازدید از پروژه های عمرانی شهر های جدید فولادشهر و مجلسی بر تسریع روند اجرایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت عمران شهر های جدید، سیدمهدی میرجوادی مدیرکل دفتر توسعه مسکن و میثم ابراهیمی بازرس ویژه مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از پروژه های عمرانی شهرهای جدید فولادشهر و مجلسی بازدید کردند.

میرجوادی در این بازدید با تأکید براینکه روند اجرای پروژه نهضت ملی مسکن باید به عنوان یکی از اهداف مهم دولت تسریع و تدابیر زیر ساختی با جدیت بیشتری در شهرها دنبال شود گفت: در شهر جدید مجلسی بسیاری از مشکلات با همکاری شرکت عمران، شهرداری، شورای شهر، امام جمعه، فرمانده سپاه و دیگر ارکان قابل حل است و با همکاری و همیاری می توان مشکلات اولیه مردم را حل کرد.

وی همچنین افزود: برای جلب رضایت حداکثری متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن باید احداث واحدها با درنظر گرفتن زیرساخت ها و کیفیت مورد نیاز باشد؛ ما باید مطالبات به حق مردم رو درست جواب بدهیم ودست به دست هم این وعده ی دولت را بثمر برسانیم که اگر دستمان را بهم ندهیم این وعده فقط در حد وعده می ماند.

مدیرکل توسعه امور مسکن و بازرس ویژه مدیرعامل در این سفر در جلسه ای با مدیران و عوامل مرتبط به بررسی رفع موانع مربوط به فراخوان پیمانکاران در نهضت ملی مسکن پرداخته و اقدامات لازم را در دستور کار قرار دادند.

گفتنی است میرجوادی و ابراهیمی با حضور در شهرهای مذکور طی جلساتی بر رفع مشکلاتی همچون رفع مشکل نظام مهندسی برای تسریع در روند کاری، هماهنگی با دستگاه های خدمات رسان، حمل و نقل عمومی، احداث مدارس تا دهه مبارک فجر، پیگیری موضوعات ورزشی، رفع مشکلات شهرداری، برگذاری مجالس دینی و مذهبی و …. تأکید کردند.

در پایان میرجوادی و ابراهیمی طی جلسه ای با فعالان اجتماعی شهر مشکلات شهررا پرس و جو و در دستور کار قرار داده و پیگیر مشکلات شدند و افزود: اگر مردم پای کار شهر نباشند و به دستگاه ها کمک نکنند کار با سختی دوچندانی رو به رو می‌شود و پیشرفت با سختی امکان پذیر می‌شود.