شناسهٔ خبر: 123524 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن و بویین و میاندشت خبر داد؛

طرح تفصیلی شهرِ داران در مرحله ابلاغ قرار دارد

عبدالرضا فرجی /فریدن اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن و بویین و میاندشت گفت: طرح تفصیلی و ضوابط طرح تفصیلی شهر داران در مرحله ابلاغ قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ عبدالرضا فرجی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن و بویین و میاندشت در خصوص وضعیت طرح های توسعه شهری این دو شهرستان اظهار کرد: در حال حاضر جلسات کمیته کارشناسی طرح های تفصیلی برای سه شهر بویین میاندشت، افوس و دامنه با قوت در حال انجام است.  

وی با بیان اینکه طرح تفصیلی و ضوابط طرح تفصیلی شهر داران در مرحه ابلاغ قرار دارد توضیح داد: طرح‌های تفصیلی در چارچوب اسناد و ضوابط طرح های جامع و بر اساس حدود ثبتی و ملکی، وضعیت دقیق کابری‌ها، تراکم‌ها و گذرها را در سطح شهر و به تفکیک محلات واقع در آن مشخص کرده و اولویت‌های مربوط به نوسازی و بهسازی را تعیین می‌کنند.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن و بویین و میاندشت در خصوص وضعیت واگذاری اراضی در راستای تامین خدمات در محدوده و حریم شهرهای این دو شهرستان اذعان داشت: مصوبه هیات نمایندگی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان مبنی بر واگذاری ۲۰ هکتار از اراضی قطب کارگاهی در شهر داران به شهرداری اخذ شده و اقدامات اولیه جهت واگذاری هفت هکتار اراضی کارگاهی در شهر بویین میاندشت در دستور کار قرار دارد.  

وی با بیان اشاره به تنظیم ۵۵ فقره پرونده حقوقی عنوان کرد: ۴۰ مورد آن مربوط به شهرستان بویین میاندشت و ۱۵ مورد شهرستان فریدن بوده است که در مجموع شش فقره آن جکم قطعی قلع و قمع اشجار می‌باشد لذا با توجه به حساسیت موضوع و تغییر محل اشجار، اجرای این احکام در ماه‌های بهمن و اسفند سالجاری انجام می‌شود.