شناسهٔ خبر: 123528 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خبر داد؛

شناسایی ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در استان زنجان

راهداری زنجان معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از شناسایی ۲۰ نقطه حادثه خیز سال گذشته در استان زنجان و پیگیری‌ها برای رفع این نقاط خبر داد.

علی مدقالچی، معاون حمل و نقل جاده‌ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان زنجان)، بر لزوم نظارت بر عملکرد ناوگان حمل و نقل، صدور بارنامه حمل و ساماندهی حمل کالا، نوسازی ناوگان و توزیع اقلام در میان رانندگان تاکید و این مهم را از اقدامات مورد توجه در بخش حمل کالا دانست.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با بیان اینکه مرکز معاینه فنی استان زنجان جز ۱۰ استان برتر است، گفت: تخلفات جاده‌ای از طریق واحد مانیتورینگ شناسایی می‌شود، و در این راستا ۵۰۲ نفر راننده متخلف سال گذشته به کمیسیون‌های مربوطه معرفی شدند.

این مسئول همچنین از شناسایی ۲۰ نقطه حادثه خیز سال گذشته در استان خبر داد و با اشاره به میانگین ۹۶ ساله سن ماشین‌آلات سنگین در استان ابراز کرد: میانگین سن اتوبوس در استان زنجان ۱۰ سال و سواری نیز ۱۲ سال است. لازم به ذکر است که دولت در راستای نوسازی ناوگان، بهسازی و بازسازی ناوگان اتوبوس و مینی‌بوس را در دستور کار دارد.