شناسهٔ خبر: 123554 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

با حضور جمعی از مسئولان ارشد وزارت راه و شهرسازی و همرزم آن شهید؛

سومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در ساختمان دادمان برگزار شد

مراسم حاج قاسم مراسم سومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی با حضور مسئولان ارشد وزارت راه و شهرسازی و یکی از همرزمان آن شهید در ساختمان دادمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امروز ۱۳ دی ماه با حضور معاونان وزیر راه و شهرسازی، فرمانده مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی و بخشی از مدیران و همکاران مراسم سومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در ساختمان دادمان برگزار شد.

در این مراسم ضمن پخش فیلم‌هایی مستند بخشی از رشادت‌های آن شهید در پاسداری از کیان نظام جمهوری اسلامی ایران به تصویر کشیده شد.

همچنین در این مراسم سردار ابوالفتاح اهوازیان همرزم آن شهید در بخشی از سخنان خود با بیان خاطراتی از رشادت‌های سردار قاسم سلیمانی در زمان حیات وی، تاکید کرد: شهید رهرو ‌می‌خواهد و ضرورت دارد تا شهدای گرانقدر کشور بهتر معرفی و الگوسازی شوند.

سردار اهوازیان با اشاره به اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی الگوی مناسبی برای جوانان کشور محسوب می‌شود خواستار معرفی بهتر رشادت‌های آن شهید بزرگوار شد.

وی ادامه داد: پیام سردار شهید قاسم سلیمانی به تبعیت از امام حسین(ع) این بود که اگر دین ندارید آزاده باشید و به خاطر ناموس از وطن و کیان خود در برابر بیگانگان دفاع کنید. این پیام می‌تواند برای جوانان کشور سرمشقی قابل توجه باشد.

سردار اهوازیان تصریح کرد: مکتب سردار قاسم سلیمانی باید بین جوانان کشور ترویج و تبدیل به الگوی مناسبی برای جوانان شود.

در مراسم امروز همچنین یاد و خاطره مرحوم رستم قاسمی وزیر پیشین راه و شهرسازی گرامی داشته شد. 

گفتنی است در این مراسم، سردار عبدالفتاح اهوازیان، علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی، مهدمهدی حیدری سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، فرزانه صادق‌مالواجرد معاون شهرسازی و معماری، سرهنگ افشاری فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی، ایمان اسلامیان معاون توسعه مدیریت و منابع، حمید مردانیان مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران، جواد نیسی دبیر شورای فرهنگی وزارت راه و شهرسازی حضور یافتند.