شناسهٔ خبر: 123560 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی:

سردار سلیمانی الگویی عینی و واقعی برای جوانان کشور است

مراسم حاج قاسم معاون وزیر راه و شهرسازی در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی بر ساختن الگویی مناسب و واقعی از رشادت‌های آن شهید برای جوانان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ایمان اسلامیان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی امروز ۱۳ دی در مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی در ساختمان دادمان و در جمع بخشی از مدیران ارشد و کارکنان وزارتخانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم رستم قاسمی وزیر پیشین راه و همرزم و یار شهید سردار قاسم سلیمانی گفت: سردار قاسم سلیمانی الگوی مناسبی برای جوانان این مرز و بوم است و مراسم تشییع آن بزرگوار با حضور پرشور مردم در سراسر کشور تبدیل به بزرگترین‌ سرمایه اجتماعی کشور شد. همچنین مراسم آن شهید نشان داد که مردم حتی در شرایط دشوار و بحرانی کنار نظام هستند و از یکپارچگی کشور دفاع می‌کنند.  

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه انتخاب مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر جوان و مجرب راه و شهرسازی که خود فرزند شهید هستند می‌تواند برای وزارت راه و شهرسازی سبب خیر شود، تاکید کرد: جوان‌گرایی توام با عقلانیت آقای مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی برای کشور و مجموعه وزارت راه و شهرسازی مناسب است و نشان از درایت دولت دارد.

اسلامیان ادامه داد: از زمانی که مردم با مکتب سردار سلیمانی آشنا شدند درس‌گیری از رفتارهای مدیریتی ایشان شروع شد و خون آن سردار به خوبی فضاهای اجرایی کشور را آبیاری کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به دیدار رهبر انقلاب با خانواده سردار سلیمانی اشاره کرد و توضیح داد: رهبر معظم انقلاب در دیداری که با خانواده حاج قاسم سلیمانی داشتند تاکید کردند که تلاش کنیم تا از آن شهید الگویی واقعی بسازیم که همگان از وی تاسی کنند.

وی اخلاص در اندیشه، راستگویی و شجاعت سردار سلیمانی را از جمله ویژگی‌های آن شهید عنوان کرد و افزود: موضوع جوان‌گرایی و کادرسازی بخش قابل توجه دیگر از صفات سردار سلیمانی بود که باید از آن درس‌های لازم را بگیریم.

اسلامیان در پایان تصریح کرد: سردار سلیمانی رفاقت توام با مدیریت و مهربانی داشتند و همین ویژگی‌ها سبب شد تا آن شهید محبوب دل‌ها شود.