شناسهٔ خبر: 123567 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری مراسم بزرگداشت شهادت شهید سلیمانی در اداره کل راه و شهرسازی استان همدان

مراسم سردار سلیمانی 2 مراسم بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان ، مسئول بسیج رسانه استان و جمعی از پرسنل اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (همدان)، ایوب اسدالهی در سخنانی با گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی بر ضرورت تبیین سیره و شخصیت ایشان در بین مردم مخصوصاً نسل جوان تاکید و اظهار کرد: شهید سردار سلیمانی در همه عرصه‌ها خدمات و اقدامات برجسته‌ای برای نظام اسلامی به ارمغان آورده است و این خدمات باید در جامعه بازگو شود.

اسدالهی افزود: شهید سلیمانی تربیت یافته مکتب انقلاب اسلامی است و یک مجاهدِ عارف و با بصیرت بود که واقعاً ویژگی‌های متعددی داشت.

وی ادامه داد: حاج قاسم بدون هیچ ترسی در مقابل استکبار و ایادی آنها می ایستاد و علمدار و مالک ولایت بود. او یک نفر نبود، بلکه یک تفکر بود، و خون او مایه حیات انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت خواهد شد.

اسدالهی در پایان به اهمیت بحث نهضت ملی مسکن به عنوان مهم ترین اولویت این اداره کل در جهت خدمات رسانی به مردم اشاره نموده و گفت: به همت این مجموعه امیدواریم تا سال آینده در بحث نهضت ملی مسکن به رده های بالای کشور صعود کنیم و این مهم را به درستی به ثمر برسانیم.

مسئول بسیج رسانه استان همدان نیز در این مراسم ایستادن در برابر ظالمان عالم را نقطه برتری اساسی انقلاب اسلامی دانست و گفت: رسانه‌های جهان در تلاش هستند چهره‌ای ناکارآمد و البته غیر واقعی از نظام اسلامی نشان دهند در حالی که کشور علی رغم همه مشکلات و وجود تحریم‌های بی سابقه در حوزه مختلف رشد جدی داشته است و البته ایراداتی نیز وجود داشته است که با مطالبه گری عالمانه رسانه‌ای می‌تواند برطرف شود.

ناصر قوامی دانستن واقعیت را حق مردم دانست و افزود: رسانه‌های معاند با ایجاد جبهه‌ای واحد بر محوریت ایجاد تصویری سیاه و تلخ از ایران برای مردم تلاش کرده‌اند حتی اندک امید نیز برای مردم وجود نداشته باشد که جهاد تبیین می‌تواند این فضای دیکتاتوری رسانه‌ای را بشکند.