شناسهٔ خبر: 123586 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رییس راهداری دشتستان خبر داد:

ایمن سازی محور برازجان - دالکی توسط راهداران

برداشتن سنگ های ۵۰ تنی از دروازه ورودی استان بوشهر و فارس رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای دشتستان اعلام کرد:محور برازجان _ دالکی که با سنگ های ۵۰ تنی مسدود شده بود با انجام عملیات انفجار خرد و از سطح محور برداشته شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(بوشهر) رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتستان با بیان اینکه تلاش ۶ ساعته  راهداری برای ایمن سازی محور برازجان به کنارتخته با عملیات انفجار در کیلومتر ۴۲ محور دالکی-کنارتخته با موفقیت انجام شد ، گفت: در این عملیات بیش از ۵۰ تن سنگ و ترانشه ها که در ارتفاع قرار داشت منفجر و مسیر ایمن سازی شد. 

سامان قلی پور ادامه داد: در صورتی که این سنگ ها برداشته نمی شد، در صورت سقوط، حداقل ۲۴ ساعت این مسیر به عنوان دروازه ورودی استان های بوشهر و فارس مسدود می گردید و احتمال بروز حادثه برای کاربران جاده ای هم وجود داشت.

وی افزود: از ساعت ۱۲ تا ۱۴  (۱۲ دی ماه) انفجار در این محدوده انجام شد و اکنون جمع اوری نخاله های ناشی از انفجار در حال انجام است و طی ساعت های آینده، تردد در این مسیر به روال قبل باز می گردد.

قلی پور با اشاره به اینکه از روزهای قبل در محدوده عملیات انفجار، راه فرعی برای تردد ایمن خودروها فراهم شده بود، خاطرنشان کرد: تا زمان برداشت کامل سنگ های ناشی از انفجار امروز، تردد خودروها در این مسیر انحرافی می باشد که از رانندگان تقاضا داریم به علائم و تابلوهای راهنما و هشدار توجه کنند.