شناسهٔ خبر: 123641 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک:

باید به سمت دانش بنیان بودن حرکت کنیم

کیانپور مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: آزمایشگاه‌‎های سراسر کشور باید از تمام ظرفیت خود برای ارائه خدمات به پروژه‎ های عمرانی استفاده کرده و تلاش کنند و با بهره‌وری بیشتر به سمت دانش بنیان بودن حرکت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی،‌ مجید کیانپور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در نشست شورای مدیران که با حضور اعضای هیات مدیره و مدیران ستادی و استانی شرکت به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد گفت: همه مدیران استانی برای ورود به بازارهای جدید، وصول مطالب و افزایش درآمد شرکت باید تلاش مضاعفی را انجام دهند چون از این مسیر می‌توان وضعیت معیشت همکاران را نیز بهبود داد.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک افزود: حضور در بازارهای جدید با هدف ارتقاء کیفی و افزایش ایمنی و رضایت‌مندی مشتریان از خدمات منحصربفردی است که ارائه می‌شود و نباید دقت، رعایت استانداردهای داخلی و بین‌المللی فدای سرعت شود.

کیانپور در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: برای نشان دادن جایگاه واقعی شرکت باید از ابزار رسانه استفاده کرد و نسبت به تولید محتواهای فاخر به زبان ساده در پی توسعه کشور و امید آفرینی برای مردم باشیم.

وی افزود: با توجه به افزایش توان شرکت در ارائه خدمات فنی و مهندسی و افزایش تنوع آزمایش‌های قابل ارائه مطابق نیاز کشور و همگام با فن‌آوری‌های روز دنیا این شرکت موفق شد ۷۰ مورد آزمایش دیگر را خدمات خود اضافه و هم اکنون با ۶۳۰ خدمت در خدمت عمران و آبادانی کشور باشد و این دستاوردها باید اطلاع‌رسانی شده و جزئیات آن در اختیار افکار عمومی قرار بگیرد.

کیانپور ادامه داد: آزمایشگاه‌‎های سراسر کشور باید از تمام ظرفیت خود برای ارائه خدمات به پروژه‎ های عمرانی استفاده کرده و تلاش کنند و با بهره‌وری بیشتر به سمت دانش بنیان بودن حرکت کنیم.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به مدیران استانی تاکید کرد: سریعا در سامانه آزمایشگاه همکار معاونت علمی ریاست جمهوری عضو شده و فعالیت خود را در جهت ارائه خدمت به شهروندان آغاز کنند.

وی در خصوص قانون جوانی جمعیت نیز گفت: قانون جوانی جمعیت مهم بوده و مورد تاکید دولت سیزدهم است و باید به کلیه تکالیف مرتبط با این قانون به نحو مطلوب عمل کنیم.

در ابتدای این نشست‌ مدیران ستادی آزمایشگاه گزارشی از عملکرد ۹ ماهه امسال ارائه کردند.