شناسهٔ خبر: 123665 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سومین جلسه شورای اقامه نماز راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان برگزار شد

راهداری گلستان سومین جلسه شورای اقامه نماز راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با هدف ارائه گزارش از برنامه های بومی سازی شده در زمینه ترویج و توسعه فرهنگی نماز با حضور اعضای شورا در محل سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، برنامه های مصوب بومی سازی شده ترویج فرهنگ نماز براساس شاخص هایی بوده که وزارت راه و شهرسازی در سه بخش مدیریتی، آموزشی و تبلیغاتی نماز برای سازمان های تابعه از جمله سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ ابلاغ کرده، اجرا شد.

دبیر شورای اقامه نماز اداره کل در این نشست با توضیح اقدامات اجرایی گفت: از تعداد ۲۰ شاخص اعلام شده 16 شاخص بومی سازی شده که از جمله آنها تعمیر و تجهیز نمازخانه های شهرستانی و تامین امام جماعت شهرستان ها و غیره بوده است.

به گفته علی زینلی، اطلاع رسانی جهت حضور حداکثری مدیران و کارکنان در نماز جماعت، برگزاری مسابقه کتابخوانی و نقاشی برای فرزندان کارکنان، تجلیل و تقدیر از فرزندان نومکلف کارکنان، استفاده از ظرفیت مجازی و پیگیری احداث نمازخانه خوش ییلاق بعنوان اقدامات دیگر می توان نام برد.

وی ادامه داد: افزایش تبلیغات محیطی و فرهنگی جهت ترویج فرهنگ نماز در بین کارکنان و جامعه هدف اداره کل یکی از برنامه های در دست اقدام است.