شناسهٔ خبر: 123692 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون املاک و حقوقی راه و شهرسازی اردبیل خبر داد :

فروش۵۰ قطعه زمین با کاربری های مختلف در استان اردبیل

کریم شیروند معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل از فروش۵۰ قطعه زمین با کاربری های مسکونی ، تجاری ، تاسیسات ، خدماتی و آپارتمانی در شهرهای استان اردبیل خبر داد.

به گزارش پایگاه  خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل ) ، کریم شیروند معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل با اعلام این مطلب اظهار کرد: در راستای سیاستهای وزارت راه  و شهرسازی ، اداره کل راه وشهرسازی استان اردبیل به نمایندگی از سازمان ملی زمین و مسکن در نظردارد به منظور تامین منابع مالی مورد نیاز جهت اجرای طرحهای مسکن از جمله نهضت ملی مسکن و آماده سازی اراضی و تامین خدمات مرتبط و ... ، ۵۰ قطعه زمین با کاربریهای مسکونی ، تجاری ، تاسیسات ، خدماتی و آپارتمانی در شهرهای جعفر آباد ، پارس آباد ، گرمی ، مشگین شهر ، خلخال ، نمین و اردبیل را با قیمت کارشناسی روز و به صورت نقد و در قالب مزایده واگذار کند.

وی گفت : اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند از تاریخ مندرج در آگهی به سامانه ستاد ایران  www.setadiran.irمراجعه و نسبت به دریافت اسناد و شرکت در مزایده و پیشنهاد قیمت اقدام کنند.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: متقاضیان شرکت در مزایده می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از موقعیت قطعات مورد نظر به اداره واگذاری راه وشهرسازی استان اردبیل مراجعه کنند.

شیروند با بیان اینکه به دلیل قانون منع مداخله کارکنان دولت، امکان شرکت و ارائه پیشنهاد برای کارکنان دولت وجود ندارد افزود : در صورت عدم دریافت اسناد مزایده در زمان مقرر امکان شرکت در مزایده و ارائه پیشنهاد وجود نخواهد داشت و نتایج فراخوان پس از بازگشایی خواهد شد.