شناسهٔ خبر: 123697 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد :

نامگذاری ساختمان‌ مرکزی راه و شهرسازی اردبیل به نام شهید مقاومت سردارحاج قاسم سلیمانی

کمال رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان اردبیل معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان اردبیل گفت : در سومین سالروز شهادت سردار دلها ساختمان مرکزی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل به نام شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی نامگذاری و مزین شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (  استان اردبیل ) ، کمال رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان اردبیل با تسلیت سالروز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با اعلام این مطلب گفت: به رسم ادای احترام و نهادینه کردن باورهای شهادت ‌طلبانه و توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و در راستای اجرای مصوبات شورای فرهنگی ، پایگاه مقاومت بسیج و ایثارگران این اداره کل که مقرر گردیده بود ساختمان های اداری در اردبیل مزین به نام شهدای والامقام شود ، ساختمان مرکزی راه و شهرسازی اردبیل واقع در شهرک کارشناسان ، مجتمع اداری بعثت همزمان با سالروز شهادت سردار دلها به نام شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی نامگذاری و مزین شد.

وی گفت : سالن جلسه ساختمان مرکزی هم به نام شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری و سردرب آن نصب گردید.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان اردبیل از نامگذاری ساختمان شماره ۲ این اداره کل به نام شهید رحمان دادمان خبر داد و گفت : ساختمان شماره ۲ این اداره کل واقع در شهرک کارشناسان ، مجتمع اداری بعثت نیز در سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به نام شهید رحمان دادمان وزیر سابق راه و ترابری نامگذاری شد.   

رحیمی شهدا را الگوی بی بدیل نسل امروز معرفی کرد و افزود : شهدا و ایثارگران با جانفشانی و رشادت‌های خود در طول ۸ سال دفاع مقدس و دفاع جانانه از مرز و بوم ایران اسلامی حماسه های ماندگاری را خلق نموده و درس بزرگی به جهانیان دادند و با خدای خویش در این راه معامله کردند.  

وی خدمتگزاری به خانواده های معظم شهدا ، آزادگان ، جانبازان و ایثارگران را یادآور شد و گفت : تلاش خواهیم کرد نسبت به رفع دغدغه این اسطوره‌ها گام های موثرتری برداریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان اردبیل به برنامه های هفته مقاومت اشاره کرد و گفت : برگزاری سومین دوره مسابقه فرهنگی مکتب حاج قاسم با محوریت "سلیمانی ها در راهند ..." ویژه فرزندان کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل با موضوع نقاشی ، دلنوشته ، شعر ، خاطره و مقاله می باشد که همه ساله در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار و از شرکت کنندگان در این امر فرهنگی که در راستای ترویج مکتب حاج قاسم می باشد تجلیل بعمل می آید.

وی از برگزاری مسابقه فرهنگی مقاومت با عنوان" یک جمله برای حاج قاسم " خبرداد و ادامه داد : برای اولین بار و به همت و پیشنهاد اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل این مسابقه با موضوع "هرکارمند یک جمله " ویژه کارکنان راه و شهرسازی استان اردبیل برگزار و طی مراسمی به ۱۳جمله برتر به یمن سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی جوایزی اهدا و تجلیل خواهند شد و جملات ارسال شده در قالب ویژه نامه بعنوان اثر ماندگار چاپ خواهد شد.

رحیمی افزود : به مانند سنوات قبل مراسم یادبود سالروز عروج ملکوتی و آسمانی شهید حاج قاسم سلیمانی در اداره کل با حضور کارکنان با اجرای برنامه های متنوع در طول هفته مقاومت اجرا خواهد شد.