شناسهٔ خبر: 123717 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت:

همه جاده های استان بوشهر باز است

عبدالکریم اخترشناس مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: تمام محورهای مواصلاتی استان باز و رفت و آمد در جریان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(بوشهر) عبدالکریم اخترشناس گفت: تمام محورهای مواصلاتی استان باز و رفت و آمد در جریان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به آماده باش نیروهای راهداری استان خصوصا طی بارندگی ها چهارشنبه تا جمعه این هفته ادامه داد: با توجه به احتمال ریزش در محورهای کوهستانی استان، چندین اکیپ در این مناطق مستقر است.

وی اضافه کرد: در پی بارندگی‌ ها، ریزش نقطه‌ای در محور کوهستانی گردنه عامری شهرستان دیلم گزارش شد که با ورود نیروهای راهداری، این مسیر بازگشایی شد.

اخترشناس ادامه داد: همچنین به دلیل طغیان آب ناشی از بارندگی، حدود دو ساعت مسیر ورودی دیلم- بهبهان مسدود بود که بازگشایی شد و اکنون تمام راههای استان باز است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح زمستانه در استان تصریح کرد: 175دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین و ۲۰۰ نفر نیروی راهداری در این طرح مشارکت دارند.

اخترشناس عنوان کرد: تعداد ۱۶ راهدارخانه استان بوشهر به امکانات و توانمندی لازم مجهز شده‌اند و وظیفه مراقبت از راه‌ها، ابنیه و تأسیسات موجود محورهای ارتباطی را در طرح راهداری زمستانی برعهده دارند.

وی با اشاره به شرایط جوی ناپایدار استان بوشهر و بارش باران و لغزندگی سطح جاده ها از رانندگان درخواست کرد با رعایت سرعت مطمئنه و احتیاط لازم در رانندگی از تصادفات و سوانح جاده ای پیشگیری کنند