شناسهٔ خبر: 123735 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

‍ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد؛

تمام محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه باز است

فریبرزکرمی - مدیرکل راهداری کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به انجام ۵۰۸ کیلومترباند عملیات برف‌روبی طی ۲۴ ساعت گذشته: تمام محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه باز است.

گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه) فریبرز کرمی گفت: با توجه به بارش برف طی ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمانشاه عملیات برف‌روبی در محورها انجام شده و تمامی راه های مواصلاتی استان باز است.

وی افزود: ۵۶ نیروی راهداری بصورت مستقیم درگیر عملیات برف‌روبی، ۴۲ دستگاه ماشین آلات راهداری، برف روبی و نمک پاشی انجام داده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به بارش‌ها، ۵۰۸ کیلومتر باند عملیات برف روبی و نمک پاشی انجام و ۳۱۰ تن شن و نمک مصرف شده است.

کرمی افزود: همچنین خودروهای گرفتار در برف توسط نیروهای راهداری امدادرسانی شده و درصورت نیاز جهت اقامت به راهدارخانه ها راهنمایی شده اند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر تمامی راه‌های مواصلاتی اصلی، فرعی و روستایی در استان کرمانشاه باز هستند و برف روبی و نمک پاشی انجام شده است.

کرمی درباره بازگشایی محورهای روستایی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۷ محور روستایی مسدود شده بود که با تلاش راهداران و انجام ۲۴۰ کیلومتر باند و مصرف بیش از ۴۰ تن شن و نمک موفق به بازگشایی محورها شدند.

وی در پایان، از همشهریان خواست قبل از آغاز سفر با سامانه تلفنی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس و از آخرین وضعیت راه‌های استان کرمانشاه با خبر شوند.