شناسهٔ خبر: 123759 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز مطرح کرد:

تغییر نمایندگی ۱۰.۴ هکتار اراضی دولتی نطنز برای ساخت طرح نهضت ملی مسکن

حامد موحدی - اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز از تغییر نمایندگی ۱۰.۴ هکتار اراضی دولتی این شهرستان به نام دولت به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن، در راستای اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ حامد موحدی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز اظهار داشت: بیش از سه هزار و ۸۰۷ نفر در طرح نهضت ملی مسکن شهرستان نطنز اقدام به ثبت نام کردند که اقدامات پالایش و بررسی در این خصوص بعمل آمده است همچنین ضمن رسیدگی به اعتراض متقاضیانی که فرم ج قرمز داشتند پس از بررسی‌های لازم اصلاح این فرم برای تعداد ۹۵ نفر از آنان انجام شد.   

وی با اشاره به تخصیص اراضی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان گفت: این زمین‌ها شامل ۷۳ پلاک زمین مسکونی در شهر بادرود برای ساخت ۱۴۶ واحد، ۵۰ پلاک زمین در شهر خالدآباد برای ساخت ۱۰۰ واحد و زمین برای ساخت ۵۰ واحد در شهر طرقرود، که از طریق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تامین شده است.    

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نطنز اذعان داشت: در جهت تامین زمین مورد نیاز این طرح ۵۷.۷ هکتار زمین جهت الحاق به محدوده (۲۷.۷ هکتار در شهر نطنز و ۳۰ هکتار در شهر بادرود) پیشنهاد و پیگیری شده است.   

وی افزود: با توجه به عدم امکان تامین زمین با کاربری مسکونی در شهر نطنز پیشنهاد الحاق ۴.۳ هکتار از اراضی دولتی به محدوده شهر انجام که در شورای برنامه‌ریزی استان تایید و در شرف ابلاغ است.   

موحدی در خصوص وضعیت تامین اراضی مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان از طریق اراضی مازاد دستگاه‌های دولتی شهرستان نطنز عنوان کرد: در راستای اجرای ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن اسناد مالکیت اراضی دولتی مازاد دستگاه‌های اجرایی به مساحت جمعاً ۱۰.۴ هکتار به نام دولت جمهوری اسلامی ایران و به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن اخذ شد.      

وی گفت: این اراضی دولتی که در شهرستان نطنز تغییرنمایندگی یافته اند شامل ۹.۲ هکتار اراضی جهاد کشاورزی و ۱.۲ هکتار اراضی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوده است.