شناسهٔ خبر: 123786 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

حوزه جاده ای در هفته‌ای که گذشت؛

بازدید رئیس جمهور از کمربندی جنوبی شهرستان بهارستان /کلنگ احداث قطعه دوم محور راونگ - هشتبندی هرمزگان به زمین زده شد 

1 بازدید رئیس جمهور از کمربندی جنوبی شهرستان بهارستان و کلنگ‌زنی احداث قطعه دوم محور راونگ - هشتبندی هرمزگان از مهمترین اخبار حوزه جاده‌ای در هفته گذشته بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،‌ مهمترین اخبار حوزه جاده ای در هفته‌ای که گذشت به شرح زیر است:

رئیس جمهور از کمربندی جنوبی شهرستان بهارستان بازدید کرد 

رئیس جمهور در ادامه سفر به شهرستان بهارستان از طرح نیمه کاره و راکد کمربندی جنوبی این شهرستان بازدید کرد و در جریان مراحل ساخت و آخرین وضعیت این طرح قرار گرفت.

خط کشی بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ کیلومتر از راه های ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان 

رئیس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان اظهار کرد:با توجه به نقش خط کشی در ارتقاء ضریب ایمنی راه ها و کاهش تصادفات جاده ای در مسیر های پر تردد در ۹ ماهه سال جاری،دوهزار و ۴۸۳ کیلومتر از راه های اصلی،فرعی و روستایی جنوب استان خط کشی شده است.

استقرار ۲۸ اکیپ راهداری در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد 

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویر احمد بیان کرد: با توجه به برفگیربودن بیشتر محورهای مواصلاتی نیروهای راهداری با تامین تجهیزات مورد نیاز در قالب ۲۸ تیم در محورهای مواصلاتی مستقر شده اند.

برف روبی بیش از ۱۵۰۰کیلومتر(باند) از محورهای همدان 

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از برف روبی هزارو ۵۳۰ کیلومتر_باند از محورهای استان با استفاده از ۳۶۰ دستگاه از انواع ماشین آلات راهداری استان خبر داد.

بیش از ۴۴ هزار ساعت فعالیت ماشین آلات راهداری خراسان جنوبی درسطح محورها 

رئیس اداره ماشین‌آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از فعالیت بیش از ۴۴ هزار ساعت کارکرد ماشین آلات این اداره کل در سطح استان از ابتدای سال جاری خبرداد.

کلنگ احداث قطعه دوم محور راونگ - هشتبندی هرمزگان به زمین زده شد 

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: با حضور مسئولان استانی و محلی عملیات اجرایی بهسازی و احداث محور راونگ – هشتبندی آغاز شد.