شناسهٔ خبر: 123813 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل :

راز ماندگاری شهید سلیمانی تبعیت محض از ولایت است/ در صحنه مردمداری، اخلاص در عمل، شجاعت و شهامت سردار دل‌ها چهره بی‌نظیر بود

حجت الاسلام جعفر توحیدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل گفت: راز ماندگاری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تبعیت محض از ولایت است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( استان اردبیل )، حجت الاسلام جعفر توحیدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در نمازخانه اداره کل راه و شهرسازی اردبیل اظهار کرد: سردار دل ها همچون مولای خود حضرت عباس (ع) که تابع محض ولایت بود توانست اطاعت پذیری خود را نشان داده و طریق رستگاری را به شایستگی طی کند.

وی با اشاره به زندگی پرفراز و نشیب سردار سلیمانی و حضور در دوران دفاع مقدس و عرصه مقابله با دشمنان و معاندان نظام اسلامی در سرحدات جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد : آمریکا که با بهانه های مختلف خاورمیانه را جولانگاه مطامع خود قرار داده بود ضربه مهلک از این سردار سرافراز دریافت کرد تا تیر آنها بر آرایش داعش برای ورود به ایران به سنگ بخورد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل ضرورت تامل و تفکر در سیره ممتاز سردار سلیمانی را در تقویت جبهه مقاومت یادآور شد و بیان کرد: راز ماندگاری این شهید وارسته تبعیت محض از ولایت بود که همچون مولای خود حضرت عباس (ع) توانست پرچمدار مکتب سرخ حسینی باشد.

توحیدی افزود: امروز نیز مسئولان ما باید به الگوهای رفتاری و شایستگی های مکتب سردار سلیمانی رجوع کرده و با تبعیت از این اندیشه بلند زمینه جلب رضایت مردم را فراهم کنند.

وی تصریح کرد: در صحنه مردمداری، اخلاص در عمل، شجاعت و شهامت سردار دل ها چهره بی نظیر بود و امروز مدیران و کارگزاران نظام اسلامی در سنگر خدمت به مردم باید به چنین خصیصه هایی خود را آراسته کنند.

در این مراسم مداحی شده و با تلاوت قرآن یاد و خاطره شهدا به ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی گرامی داشته شد.