شناسهٔ خبر: 123823 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بوکان اعلام کرد؛

تنقیه ۱۱۱ دستگاه پل در شهرستان بوکان

تنقیه عدد پل آذربایجان غربی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بوکان از تنقیه ۱۱۱ عدد پل در این شهرستان طی ۹ ماه گذشته از سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، هاوری شمس الهی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بوکان گفت: در ۹ ماهه گذشته از سال جاری به منظور ارتقای ایمنی در محورهای مواصلاتی این شهرستان ۶۹ کیلومتر تسطیح و رگلاژ و ترمیم شانه ها، ۱۷۰ کیلومتر پاکسازی و تسطیح حریم، نصب ۷۱ عدد تابلو و علایم و ۲۰۱ عدد جمع آوری بازسازی یا تعمیر تابلو و علایم ایمنی انجام شده است.

وی ادامه داد: برچیدن علف های هرز به میزان ۲۷.۳ کیلومتر، ۲۷۰عدد تعمیر و نصب چراغ های هشدار چشمک زن، شستشوی تابلو و علایم به تعداد ۲۸۰۰ عدد نیز بخشی از دیگر اقدامات ایمنی این اداره شهرستانی در مدت مذکور بوده است.

 شمس الهی تصریح کرد: به منظور بررسی ایمنی تردد و کاهش تلفات جاده ای ۴۵ مورد گشت تلفیقی با پلیس راه، ۵۸ مورد انسداد دسترسی های غیر مجاز ، نصب نیوجرسی مفصلی بتنی به طول ۸۷ متر ، ۶۵ مورد اخطار کتبی به متجاوزین حریم راه و ۲۵ مورد اجرای احکام قضایی در این خصوص و نیز ۳۰ مورد مکاتبه جهت صدور مجوز انجام شده است.