شناسهٔ خبر: 123860 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل استان خبر داد؛

اجرای طرح کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر ناوگان اتوبوس در استان بوشهر

اجرای طرح کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر ناوگان اتوبوس در استان بوشهر معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان بوشهر گفت: همزمان با سراسر کشور دومین طرح ویژه کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر ناوگان اتوبوس در استان از ۱۰ تا ۱۶ دی ماه در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(بوشهر) مهدی شهابی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان بوشهر گفت: همزمان با سراسر کشور دومین طرح ویژه کنترل تاخیر در مبدا و حین سفر ناوگان اتوبوس در استان از ۱۰ تا ۱۶ دی ماه در حال اجراست.

شهابی افزود: بر اساس این طرح بازرسان نظارت جدی تری را بر عدم تاخیر اتوبوس ها در مبدا و حین سفر خواهند داشت، اما خود مسافران نیز باید با استفاده از سامانه ۱۴۱ این موضوع را گزارش دهند.

وی با بیان اینکه رضایتمندی مسافران اصل مهم و اساسی است، ابراز داشت: اکیپی متشکل از نمایندگان این اداره کل، انجمن صنفی شرکت های حمل ونقل و پلیس راه راه در پایانه مسافری و محورهای استان بر عملکرد اتوبوس ها نظارت می کنند.

شهابی تصریح کرد: به دلیل نارضایتی مسافران در توقف در ابتدای سفر و یا در حین سفر و نادیده گرفتن حقوق مسافران این طرح با حساسیت ویژه اجرا می شود تا مسافران در زمان مناسب به سفر خود ادامه داده ودر زمان برنامه ریزی شده به مقصد برسند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل استان با اشاره به اینکه سفر بدون دغدغه، بهره مندی به موقع از خدمات و بدون تاخیر حق همه مسافران است ادامه داد: مردم ومسافران می توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد راننده یا شرکت ها را به سامانه ۱۴۱ اطلاع دهند تا در اسرع وقت موضوع بررسی و نتیجه به شاکی اعلام شود.

گفتنی است در استان بوشهر هزار و ۵ اتوبوس در قالب ۱۷۰۰ راننده و ۳۸ شرکت حمل و نقل مسافری فعالیت دارند.