شناسهٔ خبر: 123866 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

در اختتامیه چهارمین کارگاه آموزشی حراست و امنیت فرودگاه های کشور مطرح شد؛

تقویت فعالیت‌های فرهنگی فرودگاه‌های کشور

هوایی تقویت فعالیت‌های فرهنگی فرودگاه‌های کشور به‌عنوان مهم‌ترین برنامه پیش روی شرکت فرودگاه ها در اختتامیه چهارمین کارگاه آموزشی حراست و امنیت فرودگاه های کشور به میزبانی مشهد مطرح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،حمید رضا سیدی معاون وزیر و مدیر عامل شرکت فرودگاه ها در اختتامیه چهارمین کارگاه آموزشی حراست و امنیت فرودگاه های کشور تعامل با دستگاه های خدمت رسان را مهم ترین خواسته خود از حراست ها اعلام کرد.

سیدی در ادامه افزود: برخورد دوستانه با کارکنان از وظایف حراست است و باتعامل و آرامش حراست می تواند به مدیریت فرودگاه ها کمک کند مدیر عامل شرکت فرودگاه ها همچنین گفت: بحث حجاب را جدی بگیرید حجاب وظیفه شرعی همه ما است و موضوع فرهنگی حجاب به صورت ویزه در دستور کار حراست باشد.

در ادامه محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: باید ترکیب جنگ دشمن رو بشناسیم ،حوزه امنیت با برنامه ریزی و تعامل با سایر دستگاه ها می تواند از نفوذ دشمن جلوگیری کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمن در حوزه ساییری به میدان جنگ آمده و ما باید در صنعت هوانوردی در هر لحظه آماده نفوذ باشیم.

همچنین حسنی مدیر کل حراست و امنیت فرودگاهی شرکت فرودگاه ها گفت: موضوع باز تعریف امنیت فرودگاهی از اولویت کاری اداره کل حراست و امنیت است وی تصریح کرد : نگاه سنتی به مقوله تهدیدات و امنیت فرودگاهی خسارت بار خواهد بود و باید به سمت امنیت هوشمند فرودگاهی برویم.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه مشهد، محمود امانی بنی مدیر کل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت :امروزه حراست به منظور حفظ اصول و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایجادنظم و انسجام درفرودگاه ها فعالیت میکند تا ضمن ارائه راهکارهای مناسب و رهنمودهای لازم را به عنوان چشم مدیر در سازمان و با توجه به اشراف اطلاعاتی که به مجموعه دارد می تواند مشاور خوبی برای مدیریت محسوب شود .

گفتنی‌است این مراسم با حضورشمس الدین فرزادی پور مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی، سعیدچلندری سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، سردار عقیلی فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور ،جانشین فرماندهی یگان حفاظت هواپیمایی کشور و نماینده واجا در صنعت هواپیمایی برگزار شد.