شناسهٔ خبر: 123946 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افتتاح پروژه محور اسفندآباد - صفاشهر همزمان با سفر رئیس جمهور به یزد

بزرگراه.jpg محور ارتباطی اسفند آباد به صفاشهر به طول ۲۰ کیلومتر در استان یزد که از مصوبات دور اول سفر ریاست محترم جمهور به استان بوده، مورد افتتاح قرار خواهد گرفت.

بنابر گزارش پایگاه خبر وزارت راه و شهرسازی ،احسان خواجه رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد در این رابطه گفت :محور ارتباطی اسفند آباد به صفاشهر به طول ۲۰ کیلومتر در استان یزد که از مصوبات دور اول سفر ریاست محترم جمهور به استان بوده، مورد افتتاح قرار خواهد گرفت .

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد ادامه داد: این پروژه به طول ۲۰ کیومتر و در استان یزد به اتمام رسیده است و ادامه مسیر در استان فارس می باشد که انشاء الله با پیگیری انجام شده توسط آن اداره کل، بزودی شاهد تکمیل مسیر در آن استان باشیم .

خواجه رضایی افزود: از جمله مشخصات اجرای این ۲۰ کیلومتر راه ارتباطی می توان به عرض جاده به میزان ۱۱ متر ، اجرای ۳۵ ابنیه فنی، حجم خاکبرداری به میزان ۹۰ هزار متر مکعب و حجم خاکبرداری ۲۵ هزار متری مکعبی اشاره کرد .

وی در پایان گفت: این پروژه با اعتبار مصوب سفر دور اول رئیس جمهور به استان یزد به میزان ۳۵۰ میلیارد ریال بوده است که در چند بخش و توسط پیمانکاران اجرا شده است .