شناسهٔ خبر: 124031 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری استان خبر داد؛

برقراری تردد در محورهای مواصلاتی مازندران

مازندران معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران اظهار داشت: همه راه‌های مواصلاتی استان باز و تردد در آنها به طور عادی جریان دارد و هموطنان برای عبور از محورهای کوهستانی، زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران ،محسن محمدنژاد  گفت: با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی مرکز مدیریت راه‌های استان و گزارشات واصله از همکاران راهداری، پدیده غالب جوی در تمام استان، آسمانی ابری همراه با بارش برف و باران گزارش شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ۲۳ راهدارخانه در سطح استان در حال حاضر آماده باش صددرصد هستند، تمهیدات لازم اندیشیده شده و ماشین آلات بر حسب نیاز و با توجه به شرایط آب و هوا و اعلام هشدار هواشناسی بصورتی که ۸۰ درصد را به کمک شهرستان ها و محورهای پر ترافیک و بحرانی و برف گیر فرستادیم.  

وی افزود: حدود۳۰۰ نفر پرسنل به صورت مستقیم و غیر مستقیم در راهدارخانه‌ها، گردنه‌ها در ادارات و شهرستان ها به صورت ۲۴ ساعته و مستمر حضور فعال دارند و این فعالیت کماکان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مسافران باید از سفرهای غیرضروری در محورهای برفگیر و گردنه ها خودداری کنند، اظهار داشت: در صورت ضرورت سفر، تمام موارد ایمنی باید رعایت شود و رانندگان باید زنجیرچرخ و جیره خشک و لباس گرم همراه داشته باشند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خاطر نشان ساخت: مسافرین و رانندگان محترم می‌توانند جهت کسب آگاهی از آخرین وضعیت راهها ، انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و  شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه نموده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس حاصل کنند.