شناسهٔ خبر: 124041 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

استاندار سیستان و بلوچستان:

طرح هادی باید در همه روستاها اجرا شود

سیستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کارهای خوبی در حوزه بنیاد مسکن استان انجام شده که باید ادامه پیدا کرده تا شاهد توسعه استان باشیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سیستان و بلوچستان، محمد کرمی در دیدار با مدیر کل و مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: طرح هادی باید به سرعت در روستاهایی که این طرح را ندارند اجرا شود و هیچ روستایی بدون طرح هادی در سطح استان نداشته باشیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه مجموعه جوانی در حوزه بنیاد مسکن استان مشغول هستند که با توجه به این ظرفیت باید چند برابر کار انجام شود.

کرمی اذعان کرد: کارهای خوبی در حوزه بنیاد مسکن انجام شده که باید ادامه پیدا کرده تا شاهد توسعه استان سیستان و بلوچستان باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: باید مردم را در کارهای مختلف مشارکت داد چراکه هر جا مردم ورود کردند موفق بوده‌ایم.

کرمی با بیان اینکه گروه های جهادی باید سازمان داده شوند تا بتوانیم از ظرفیت آنها به نحو مطلوب استفاده کنیم، گفت: کنترل و نظارت در اجرای پروژه ها اهمیت دارد بنابراین با دقت باید کنترل و نظارت انجام شود.

وی بیان کرد: در کف میدان روند اجرای پروژه ها کنترل می‌شود بنابراین از روزمرگی دوری کنید چرا که روزمرگی موجب شکست می‌شود.

وی تأکید کرد: هم‌افزایی می‌تواند موجب رشد و پیشرفت شود لذا از توان همه استفاده کرده و افراد را به چالش بکشید و کار را چند برابرم کنید.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ما همه باهم برادریم افزود: باید همه دست‌به‌دست هم دهیم و مشکلات استان را برطرف کنیم. 

گفتنی است به برکت تلاش‌های صورت گرفته در بنیاد مسکن استان سیستان و بلوچستان  ۱۰۰ درصد روستاهای استان دارای طرح هادی و نقشه راه هستند و از سال جاری سالیانه ۱۰ درصد از روستاهای استان به تناسب افزایش جمعیت و تغییر نیازهای توسعه ، مشمول بازنگری طرح هادی هستند به نحوی که ۳۴۰ طرح هادی روستایی در بنیاد مسکن استان از ابتدای امسال مورد بازنگری قرارگرفته اند.