شناسهٔ خبر: 124064 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن و بویین و میاندشت خبر داد؛

واگذاری ۱۹۱ پلاک مسکونی برای ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در داران و بویین میاندشت

عبدالرضا فرجی /فریدن اصفهان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن و بویین و میاندشت از واگذاری ۱۹۱ پلاک زمین مسکونی شهرهای داران و بویین میاندشت به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ عبدالرضا فرجی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن و بویین و میاندشت در خصوص آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در دو شهرستان فریدن و بویین میاندشت اظهار داشت: در راستای تامین مسکن مردم، در مجموع ۱۹۱ پلاک زمین مسکونی جهت ساخت ۵۰۲ واحد در این شهرستان ها، به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تحویل داده شد.  

وی افزود: از این میزان زمین، ۱۲۰ پلاک مسکونی در شهر داران واقع در شهرستان فریدن برای ۳۶۰ نفر از متقاضیان طرح‌های حمایتی مسکن و ۷۱پلاک مسکونی در شهر بویین میاندشت واقع در شهرستان بویین میاندشت برای ۱۴۲ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن بوده است.   

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدن و بویین و میاندشت اذعان داشت: بمنظور تامین اراضی مورد نیاز این طرح،  اقدامات لازم در راستای الحاق ۳۰ هکتار زمین به محدوده شهر داران و الحاق شش هکتار زمین به محدوده شهر بویین میاندشت بعمل آمده که این موضوع با مالکان اراضی مطرح و جلسات تکمیلی جهت توافق با اشخاص در دست پیگیری است.  

وی با اشاره به شناسایی اراضی مازاد دستگاه های دولتی مطابق با قانون جهش تولید مسکن، عنوان کرد: براین اساس انتقال اسناد مالکیت حدود سه هکتار اراضی داخل محدوده شهرستان های فریدن و بویین میاندشت در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن انجام پذیرفت.