شناسهٔ خبر: 124073 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری ۷ هزار و ۷۶۴ نفر ساعت دوره آموزشی در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی

معاون توسعه راهداری آذربایجان شرقی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی از بر گزاری هفت هزار و ۷۶۴ نفر ساعت دوره آموزشی برای مدیران و کارکنان این اداره کل در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی؛ ارسلان شکری؛ معاون توسعه مدیریت و منابع گفت: این دوره ها در زمینه های تعمیر و ترمیم راه‌ها، مقاوم سازی و بهسازی پل ها، امور پیمان‌ها، مبانی مدیریت بهره برداری از ماشین آلات، پایش ایمنی و کنترل سلامت سازه‌های ساختمان های موجود و در دست اجرا، بودجه ریزی عملیاتی، ضوابط و مقررات پیمانکاری، آشنایی با قوانین مدیریت خدمات کشوری، و جستجو، امداد و نجات برگزار شده است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری دوره های آموزشی برای به‌روز شدن دانش و معلومات کارکنان گفت: در قالب این دوره ها، ۲۶۵ نفر از کارکنان و ۶۳ نفر از مدیران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی آموزش های لازم را دریافت کرده اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی با تاکید بر کیفیت دوره های برگزار شده تصریح کرد: همه این دوره ها چه دوره های درون‌سازمانی و چه دوره های برون‌سازمانی زیر نظر مجرب ترین اساتید مراکز علمی و دانشگاهی برگزار شده است.