شناسهٔ خبر: 124074 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سه ماهه پاییز ۱۴۰۱ انجام شد؛

رسیدگی به بیش از ۲۰۰ درخواست مردم در ملاقات چهره به چهره با مدیر کل راه و شهرسازی

ملاقات مردمی مدیر کل در سه ماهه پاییز 1401 مدیر کل این دستگاه در سه ماهه سوم سال جاری با ۲۰۰ تن مراجعه کننده و متقاضی ملاقات، شامل هم استانیها و همکاران و پرسنل دستگاه دیدار و گفتگو کرد.

   به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه )، رئیس اداره بازرسی ، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی ،گفت: جلسه ملاقات مردمی و عمومی مدیرکل با هدف افزایش رضایتمندی مراجعین، تکریم و حل مشکلات آن ها به صورت هفتگی و منظم در ساختمان مرکزی این اداره کل برگزارمی شود.

وی افزود: برنامه ملاقات در روزهای دوشنبه و چهارشنبه‌ از ساعت ۱۰ آغاز می شود و نحوه حضور مراجعین با اعلام قبلی و هماهنگی از پیش تعیین شده است.

نیک پور افزود: در بازه زمانی سه ماه سوم سال، در تمامی روزهای اعلام‌شده به صورت منظم این ملاقات برگزار شده است که در مجموع مدیرکل راه و شهرسازی این دستگاه اجرایی مطابق آمار ، با بیش از ۲۰۰ نفر از مراجعین محترم شامل هم استانیهای گرامی و برخی همکاران ملاقات چهره به چهره داشته است.

همایون نیک پور با بیان این که عمده و اغلب موضوعات درخواست کنندگان ملاقات با مدیرکل، در حوزه طرح نهضت ملی مسکن است، توضیح داد: همزمان با شروع پروژه بزرگ و عمرانی نهضت ملی مسکن و همچنین دیگر تقاضاهای مراجعه‌کنندگان، میز خدمت با هدف رفع مشکلات و پاسخ به ابهامات متقاضیان نیز در چند نوبت در مسجد جامع شهر برگزار شد

وی افزود: در صورتی که مشکل و درخواست متقاضی، قانونی و در سطح اختیارات استان بوده اما از طرفی نیازمند دستور و مساعدت مدیرکل باشد می توان از ظرفیت برنامه ملاقات عمومی استفاده کرد.

نیک پور در خصوص هماهنگی مراجعه‌کنندگان با این اداره کل توضیح داد: در جهت بهبود کیفیت خدمات به مردم، فرآیند ثبت‌نام و بررسی مشکلات متقاضیان از قبل انجام شده و مراجعه متقاضیان موجب طولانی و کند شدن این روند نشد.

رئیس اداره بازرسی ، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی راه و شهرسازی استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: متقاضیان برای کسب اطلاع از اخبار این اداره‌کل در خصوص نهضت ملی مسکن، کمیسیون ماده پنج و آخرین اخبار می توانند از ظرفیت فضای مجازی و پیام رسان ها استفاده کنند.

گفتنی است شهروندان برای هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مراجعه به اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان و یا از طریق تماس با شماره ۳۷۱۰۸۷۱۲-۰۸۳، درخواست ملاقات عمومی با مدیرکل را ثبت کنند.