شناسهٔ خبر: 124100 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس:

تردد در تمام محورهای استان برقرار است

تردد در تمام محورهای استان برقرار است مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس با اعلام اینکه تردد در تمامی محورهای استان برقرار است از خدمت‌رسانی ۷۰۰ راهدار در قالب ۱۳۵ گشت ثابت و سیار راهداری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(فارس)، علیرضا راستیار مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس با اعلام اینکه تردد در تمامی محورهای استان برقرار است از خدمت‌رسانی ۷۰۰ راهدار در قالب ۱۳۵ گشت ثابت و سیار راهداری خبر داد و گفت: راهداری و حمل و نقل استان فارس با استقرار ۷۰۰ راهدار در ۵۲ راهدار خانه و ۶ راهدار خانه سیار در محور های مواصلاتی استان و ۱۳۵ گشت ثابت و سیار درطرح راهداری زمستانه به خدمت رسانی می پردازد.

وی با بیان ایکنه ۴۳۰ دستگاه و ماشین آلات راهداری در طرح زمستانه بکارگیری می شود، افزود: علی رغم فرسودگی تجهیزات وماشین آلات اما راهداران با تمام توان به وظیفه ذاتی خودشان در راستای تردد روان و باز بودن محور های جاده ای در کولاک، برف وباران اقدام می کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس هم چنین گفت:  ۵۲ گردنه برف گیر و ۶۴۰۰ کیلومتر راه در استان وجود دارد که درشرایط بارش نیازمند عملیات راهداذی زمستانی هست.

راستیار در پایان گفت: از تمامی کاربران جاده ای تقاضا داریم ضمن رعایت قوانین و مقررات رانندگی ، حتما زنجیر چرخ در خودروهایخود داشته باشند و در صورت بروز هرگونه مشکل در سطح راه های استان با تلفن ۱۴۱ تماس حاصل نمایند.