شناسهٔ خبر: 124105 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون راهداری استان همدان خبر داد؛

همه راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان همدان باز است

برف روبی محورهای استان همدان معاون راهداری استان همدان اظهار داشت ، با همت و تلاش عوامل راهداری استان تمامی راه های ارتیاطی همدان باز است و تردد به صورت عادی و روان در جریان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان جواد نگاهداری گفت : یا توجه به بارش یرف از ظهر روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان  نیروهای راهداری ۲۳ ساعت درگیر برف و ۱۰ ساعت درگیر کولاک بودند که خوشبختانه تمام راه‌ها باز شده و راه بسته‌ای در استان نداریم.

وی با بیان اینکه ۱۹۶۰ کیلومتر باند در استان همدان برف‌روبی شده است، خاطرنشان کرد: بیشترین بارش در محورهای کبودراهنگ، رزن، بهار، اسدآباد، همدان- ملایر و محور کرمانشاه بوده است. که توسط ۳۹۰ نیروی راهداری با  ۲۷۴ دستگاه ماشین آلات راهداری  انجام شده است .

این مقام مسئول با اشاره به استفاد از ۹۲۰ تن شن و نمک در عملیات برف‌روبی محورهای مواصلاتی استان  از کمک رسانی به ۲۴ دستگاه خودروی گرفتار در برف خبر داد .

️نگاهداری در پایان تاکید کرد: از هموطنان گرامی خواهشمندیم از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند و در صورت ضرورت سفر با شماره گیری سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور مطلع شوند و حتما از پر بودن باک خودرو ،همراه داشتن لباس گرم مطمئن شوند و خودرو خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.