شناسهٔ خبر: 124115 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

از ابتدای سال انجام شد؛

جلوگیری از ۴۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در محورهای ارتباطی تویسرکان

حمید عبدالملکی  "پژوهشگر برتر" سال 1401 رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای تویسرکان از برخورد با ۴۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز و غیرقانونی در محورهای ارتباطی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی همدان، حمید عبدالملکی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تویسرکان با بیان اینکه ساخت و ساز و دیوارکشی غیرمجاز در محور های تویسرکان  جمع آوری خواهند شد، افزود: آزادسازی حریم در محورهای شهرستان تویسرکان با حمایت فرماندار و با تأکید دادستان  شهرستان برای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در حال انجام است.

وی گفت: با توجه به اینکه سودجویان در ماههای اخیر برای ساخت و ساز غیرمجاز اقداماتی را در محورهای شهرستان انجام داده‌اند، گشت‌های ویژه با هدف کنترل و نظارت به منظور جلوگیری از ساخت و سازهای غیرقانونی افزایش یافته است.

عبدالملکی تاکید کرد: با هدف حفظ حقوق عامه و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و غیرقانونی از ابتدای سال ۴۰ مورد دیوار کشی،ساخت وساز، فنس کشی و حفاری غیرمجاز در محور تویسرکان- خیرآباد، تویسرکان-کنگاور ، تویسرکان -سرکان و تویسرکان- کرزان جمع آوری شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تویسرکان اظهار داشت: متخلفان بدانند که تنها سرمایه خود را هدر می‌دهند زیرا که در صورت تخلف بی درنگ با تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز خود روبرو می‌شوند.